3/06/2017

Urodziny



        Kochani!
        Dzisiaj, dokładnie szóstego marca, mija rok od opublikowania pierwszej części opowieści o przygodach strażniczki gwiazd, Jacka oraz reszty wesołej ferajny. Jestem mile zaskoczona, ponieważ w niespełna rok blog został wyświetlony 12 651 razy, a łącznie z Wattpadem 18 100! Jak dla mnie, to wspaniały wynik. Doczekałam się wspólnie 288 komentarzy. Łącznie, ukazało się 18 opublikowanych postów: notka wyjaśniająca, prolog, 12 rozdziałów, 2 nominacje i dwie informacje.
        Nie podziewałam się, że ta opowieść zostanie tak mile przyjęta, i że znajdzie się tyle ludzi chętnych do jej czytania. Jesteście niesamowici i gdyby nie Wy, moi drodzy, ten blog nie rozwijał by się tak prężnie.
        Uznaję to posumowanie za mój mały sukces. Liczę na to, iż ten rok będzie równie owocny co miniony, a nawet bardziej. Jeszcze raz dziękuję, że jesteście ze mną. To wiele dla mnie znany. ( W jego wizerunku pomogła mi Wolfsitra, której pragnę szczególnie podziękować. Kochana, nie zapomniałam o obiecanym, specjalnie dla Ciebie Rozdziale. Mam już na niego pomysł, muszę tylko dopracować szczegóły i wziąć się za pisanie. )
        Tak, to by było na tyle. Uważam te urodziny za udane, jak na pierwsze poszło całkiem nieźle. Rozdział 13 jest już prawie gotowy. Pozostało mi do napisania niecałe dwie strony, z którymi powinnam się uwinąć bardzo szybko. Ok! Żegnam się z Wami, moje kochane Gwiazdy.
        Wasza, jedyna w swoim rodzaju, Moonlight.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy