8/04/2016

Gwiezdna Nominacja - LBA



    Moi Drodzy, nie jest to rozdział, fakt. Lecz już za niedługo ukaże się rozdział 6, jednakże dzisiaj chciałabym obwieścić, iż zostałam nominowana do LBA przez Ola Mirosia. Kochana, jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację, to dla mnie wiele znaczy. Wiem, że ktoś w ogóle czyta tego bloga :D Miałam zamiar wczoraj odpowiedzieć na nominację ale późno wróciłam z Poznania a nie chciało mi się siedzieć po nocach do późna a znając życie, to przesiedziałabym przed laptopem przynajmniej do trzeciej nad ranem. Ale teraz już mam czas, jest burzowy i mimo to ładny dzień, wręcz idealny na napisanie nowego posta i odpowiedzi, jakich za chwilę udzielę, a i także nominuję kogoś innego. No dobrze, zaczynajmy..!
   
 

     1. Kiedy zainteresowałaś się pisaniem?
        Cóż, w zasadzie to już nawet nie pamiętam ale bloguję już od pięciu lat a wcześniej pisałam do szuflady. Myślę, że tak od sześciu-siedmiu lat.

     2. Jak wpadłaś na treść swojego bloga?
         A to jest bardzo ciekawe pytanie. Pomysł kiełkował w mojej głowie ładnych parę tygodni. Najwięcej czasu zajęło mi wykreowanie głównej bohaterki i jej stosunków z Mrokiem i Jackiem. Do ostatniego dzwonka zastanawiałam się, czy aby nie zmienić koncepcji. Na ogólny pomysł, pierwszą myśl "A może by tak nowy blog? O Strażnikach Marzeń..?!" to wpadłam czytając jakiegoś bloga. Paring Jack-Elsa absolutnie się mi nie podoba, dlatego postanowiłam stworzyć taką postać, która jest zupełnie inna i wyjątkowa a przy okazji jest sporym wyzwaniem dla naszego kochanego Frosta. A co? Nie każda musi od razu lecieć na jego piękne oczy.. :P

     3. Czy masz czasami moment, że najchętniej rzuciłabyś to wyjechała w Bieszczady?
         W Bieszczady może nie ale jak najbardziej mam takie momenty i to bardzo, bardzo często. Pojechałabym do takiego miejsca, co by mnie nie tylko odstresowało ale również zmobilizowało do działania.

     4. Plany na wakacje?
         Ufff.... Sama nie wiem. Jestem strasznym domatorem ale nie powiem, lubię zwiedzać świat a najlepiej w dobrym towarzystwie. Chciałabym odwiedzić kiedyś Egipt, Nowy Jork, Australię, Alaskę i Hawanę. To tylko pobożne życzenia ale mam nadzieję, że kiedyś się one spełnią. W te wakacje, chciałabym pojechać nad nasze polskie morze.

     5. Masz ulubiony zespół/solistę? Jeśli masz to dlaczego akurat ten zespół/solista?
         Powiem tak, w zasadzie ogólnie bardzo lubię muzykę, kocham ją. Lubię wiele zespołów, bo jest bardzo wiele takich, których muzyka ma duszę. Kocham kiedy czegoś słucham i dreszcz przebiega mi po skórze. Uwielbiam zespoły takie jak: Three Days Grace, Fall Out Boy, Skillet, One Republic, Paramore, Helloween. Linkin Park i wiele więcej. A ze solistów: Adam Lambert, Adele, Ania Dąbrowska, Justin Timberlake, Katy Perry, Rihanna, Lana Del Rey, Ellie Goulding i również wiele wiele więcej...

     6. Co myślisz o moim opowiadaniu "Queen of hearts"?
         Szczerze? Tak, podoba mi się i to bardzo. Cesarzowa Ki to był na serio fajny serial i szkoda, że nie ma powtórki. Chętnie obejrzałabym go jeszcze raz. A blog "Queen of hearts" jest jednym z moich ulubionych.

     7. Miejsce, które chciałabyś zwiedzić.
        Już wspominałam o tych miejscach wcześniej. Nowy Jork, Alaska, Australia, Havana.., ale także Japonia, Syberia, Londyn, Madagaskar.... Cały świat jest piękny. I kosmos również, w końcu piszę o gwiazdach.. :) Wszechświat jest tak interesujący, że aż szkoda nic o nim nie wiedzieć. Chciałabym kiedyś polecieć chociaż na księżyc :D


     Trochę myślałam nad tym kogo by tu nominować i w końcu wiem. Wymyśliłam! Chcę nominować następujące osoby:
     Kitsune21
     Aoi hime
 
      Moje pytania dla was, dziewczyny:

     1. Co najbardziej lubisz w Naruto?
     2. Jak zrodziła się twoja miłość do mangi? (ogólnie)
     3. Wolisz koty czy psy?
     4. Morze czy góry?
     5. Jakie książki (oprócz mangi oczywiście) lubisz czytać?
     6. Jak widzisz siebie za dwadzieścia lat?
     7. Lubisz bujać w obłokach?
     8. Jakbyś mogła przefarbować sobie kolor włosów, a do wyboru miałabyś tylko; czerwony, szary, biały, zielony i niebieski, jaki byś wybrała?
     9. Wstajesz skoro świt czy raczej leniuchujesz do południa?
    10. Lubisz słuchać nadchodzących odgłosów burzy z oddali?

     To tyle ode mnie. Chętnie poczytam wasze odpowiedzi. Mam nadzieję, że będziecie szczere ;)
     Do usłyszenia, a o rozdział się nie martwcie. Będzie na czas a nawet wcześniej.
     Pozdrawiam,
     Moonlight.     

2 komentarze:

  1. Witaj kochana :). Zakładam, że nominacja dotyczy również Asiri ;) jednak kiedy odpowiemy na pytania tego nie wiem. Na razie jesteśmy na wakacjach, jednak na pewno powiadomie Cię o nowych notkach i odpowiedziach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ oczywiście, że nominacja dotyczy się Asiri. Kiedy odpowiecie na pytania to już zależy od was. Pozdrawiam was, dziewczynki moje :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy