12/31/2016

~ Nowy Rok ~




Kochani! 

Za kilkanaście minut powitamy Nowy Rok! Z tej okazji, pragnę Wam wszystkim życzyć wspaniałego, udanego, szczęśliwego i pełnego sukcesów przyszłego roku. Życzę Wam szczęścia, zdrowia, wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych celów, mnóstwa weny no i spełnienia najgłębszych pragnień. Niech ten nadchodzący 2017 rok będzie dla tym najlepszym..!
Rozdział ukaże się w przyszłym roku, jest mi przykro z tego powodu, gdyż się po prostu nie wyrobiłam. Przepraszaaaam..!
Gwiazdki moje, kończy się ten pełen wydarzeń rok, więc pora na podsumowanie:
 - pierwsza notka na tym blogu pojawiła się 03.04.2016 r.
 - prolog, który rozpoczął całą historię ukazał się 03.06.2016 i od tego czasu, razem z wyświetleniami z Wattpada, Strażniczkę Gwiazd odwiedzono ponad 13 700 razy.
Przez pół roku... Jestem Wam ogromnie wdzięczna, na prawdę. Kocham Was za to, dziękuje, że jesteście ze mną, i że czytacie moją historię. Jesteście najlepsi!
Do zobaczenia, bawcie się dzisiaj do białego rana! To koniec na ten rok. Bez odbioru, Wasza zawsze obecna Moonlight. :* 

2 komentarze:

  1. Za chwilę Nowy rok! ^^
    Wszystkiego najlepszego! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie życzę tego samego. Wszystkiego dobrego..! :*

      Usuń

Obserwatorzy