9/10/2016

Bardzo Smutna Wiadomość



    Kochani, z bólem serca chcę Wam przekazać, iż w ten weekend rozdziału nie będzie i przez cały następny tydzień również. Powód jest bardzo prosty: mój router w domu złożył kapitulację. Myślałam, że szlag mnie trafi zaraz na miejscu. Wierzcie mi, nie macie pojęcia jak się wściekłam. Tak tak, wiem. To tylko głupie ustrojstwo ale..
    Wracając do tematu, rozdział jest gotowy. Nie sprawdzony ale nadrobię to jak najszybciej :). Mam nadzieję, że to zrozumiecie.
    Chciałam jeszcze zakomunikować, że dostałam kolejną nominację do LBA. Jak czas pozwoli wstawię odpowiedzi. Dziękuję ci Ola Mirosia, kochana jesteś :*
    No, to tyle narazie. Jak tylko awaria przejdzie do historii, powrócę do Was.
 

    Wasza Moonlight. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy